Första inlägget

Jag har ofta tänkt: ”Jag vill skriva en lättläst blogg.”

Det är så många människor som lär sig svenska, och de behöver lättlästa texter. Det finns många lättlästa böcker och lättläst information på internet. Men jag har aldrig sett en lättläst, personlig blogg.

Min plan är att skriva om saker som jag gillar, till exempel djur och natur, svenska språket och människor som jag träffar.

Varje måndag klockan 9 kommer det ett nytt inlägg. Ibland finns det bilder. Ibland gör jag en video.

Nu kör vi!

Kommentera

