I oktober

Oktober är en aktiv månad för mig. Jag åker till många städer och pratar inför publik.

Den 3 oktober var jag i Sköldinge. Jag pratade på en folkhögskola som heter Åsa folkhögskola. Jag träffade några elever, som hade läst mina lättlästa böcker. Det var roligt att träffa dem! De var glada och pratade mycket om mina böcker.

2016-10-04-12-13-46

Jag var i Umeå den 6 oktober. Jag var i Göteborg den 8 oktober. Den 12 oktober var jag i Säter.

Idag ska jag prata i Arboga och Kungsör. I morgon åker jag till Kiruna. På torsdag åker jag till Drammen i Norge.

I oktober ska jag också åka till Kristianstad, Höllviken, Dalby och Sala. Det är mycket jobb – och många tågresor.

Det är roligt att träffa mina läsare, men det tar mycket energi. Jag sitter i många timmar på tåg. Det känns ibland som om jag bor på ett tåg.

I november blir det lugnt igen. Då ska jag bara skriva böcker. Jag ska sitta hemma i sköna kläder och jobba i lugn och ro.

Kommentera

