Teman i bloggen

I den här bloggen blandar jag olika saker.

Jag har skrivit om natur, till exempel här:

Harar
Blåbär
Ormen

Jag har skrivit om min vardag, till exempel här:

Ljudet i natten
Min sommarstuga
Städning med grannarna

Jag har gjort video på lätt svenska:

En film om huggormar och sorkar
Att bygga en liten veranda (video)

Jag har skrivit om svenska språket:

Ord för regn
Ord för snö

Jag har berättat om svenska traditioner:

Semla
Lucia
Valborg

Jag har skrivit om olika platser:

Ett hus
Hammarstrand
Wien

Jag har skrivit om jobbet som författare:

En stressad författare
Fest för mina böcker
Skrivit färdigt böckerna om Kouplan

Du kan klicka på rubrikerna för att läsa de gamla inläggen. Vilka tycker du mest om? Vad vill du läsa mer om på den här bloggen i framtiden? (Du kan välja flera.)

 

Kommentera

