Mina lättlästa böcker

Jag har skrivit många böcker, och fyra av dem är lättlästa. Jag planerar att skriva fler lättlästa böcker i framtiden.

Flicka försvunnen

flicka forsvunnenl

Flicka försvunnen är den första boken om privatdetektiven Kouplan. Boken finns också som ljudbok på CD. Klicka på titeln för att läsa mer om boken!

Bedragaren

bedragaren

Bedragaren är den andra boken om Kouplan. Boken finns också som ljudbok på CD. Klicka på titeln för att läsa mer om boken!

I skuggorna

i skuggorna

I skuggorna är den tredje boken om Kouplan. Boken finns också som ljudbok på CD. Klicka på titeln för att läsa mer om boken!

Hjärterum

hjärteruml

Hjärterum är den sista boken om Kouplan. Boken finns också som ljudbok på CD. Klicka på titeln för att läsa mer om boken!

Annonser